close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

הכשרת ריהוט משרדי לפסח- כללים חשובים

מערכת שורשטז אדר א, תשעט21/02/2019

לא רק את הבית שלנו אנחנו צריכים להכשיר, אלא גם את המשרד בו אנחנו עובדים, לשם כך אנחנו צריכים לדעת איך מכשירים ריהוט משרדי לפסח

תגיות:
לאט לאט אנחנו מתקרבים אל חג הפסח, חג הניקיון הגדול, ואנחנו צריכים להתחיל ולהכין את עצמנו לקראת הנקודה בה נצטרך להתחיל להכשיר את הבית לחג. אך לא רק את הבית שלנו אנחנו צריכים להכשיר, אלא גם את המשרד בו אנחנו עובדים, לשם כך אנחנו צריכים לדעת איך מכשירים ריהוט משרדי לפסח.

לפני שנציג כמה כללים חשובים כיצד עלינו לעשות זאת, ומי יכול לעזור לנו בכך. אנחנו צריכים להבין מדוע בעצם עלינו לעשות כך. ובכן, על פי הלכות בדיקת ובטול חמץ, הרי שכל מקום צריך להיות מוכשר לפסח, כל מקום בו יש חשש להימצאות של חמץ. סביר להניח שגם במשרד שלנו במהלך השנה היה חמץ
וייתכן שגרגרים ממנו הצטברו בתוך ריהוט משרדי, על המרצפות ובמקומות שונים. כל זה מספיק בשביל שאנחנו נכשיר את המשרד שלנו לקראת החג.

ניקיון ריהוט משרדי - לחסוך את הטרחה
צריך לומר, אנחנו תמיד יכולים לחסוך לעצמנו את הטרחה, לנצל את החג ולרכוש ריהוט משרדי של אילן גבאי חברה המתמחה בריהוט משרדי. אך זה לא אומר שאנחנו נוכל בכל חג לעשות את זה. לכן חשוב מה עלינו לעשות וכיצד לעשות זאת.
על מנת שלא נצטרך להתמודד עם כל תהליך הכשרת המשרד לבד, אנחנו יכולים להשתמש גם בחברת ניקיון שמכירה את הנושא ויודעת בדיוק מה צריך לעשות וכיצד לעשות זאת, וכן אנחנו יכולים להשתמש, במידה ואנחנו מעוניינים להקפיד ולדקדק, ברב או איש דת אחר שיספק לנו הסבר מפורט על כל הנושא של חמץ בפסח, דיני מכירת חמץ, הלכות על פי קיצור שולחן ערוך קיט ועוד. כך נעשה את הדברים בצורה נכונה.

מה עלינו לעשות, כיצד אנחנו אמורים להכשיר את המשרד?
ראשית, עלינו לזרוק או למכור את כל החמץ שנמצא במטבח המשרד ובכלל במשרד. בשלב הבא, אנחנו צריכים להוציא את כל מה שיש במשרד ולשטוף היטב את המקום. לשם כך עלינו להשתמש בכל התכשירים האפשריים והטובים ביותר.
לאחר מכן עלינו לנקות את כל פריטי ריהוט המשרדי שיש לנו וכן את כל מכשירי החשמל, דוגמא, מקרר, מיקרוגל, תנור אובן או כל מכשיר אחר. אנחנו צריכים לצאת בהנחה שבכל מקום ייתכן ויהיה חמץ. על מנת לבצע ניקיון יסודי אנחנו צריכים להשתמש בחומרים ותכשירים מתאימים, דוגמא חומרי ניקוי אבנית, חומרים ניקוי עץ, וכדומה.

ניקיון מוצרי חשמל במשרד - כך תעשו זאת נכון
תהליך ההכשרה של מוצרי חשמל לצד ריהוט משרדי, מתבצע באמצעות ניקוי יסודי, כולל שימוש במסירי שומנים למיניהם אם יש צורך, וכן שימוש במים חמים בתוך סיר או כוס, אלה אמורים להיות בתוך רהיט ומכשיר במשך רבע שעה. רק אחרי עשרים ארבע שעות מסיום תהליך ההכשרה אנחנו יכולים לחזור ולהשתמש במכשירים.
לכן, רצוי מאוד לעשות את זה מספר ימים לפני החג ולא זמן רב, בשביל שתוכלו להשתמש במכשירים בצורה סדירה וכשרה.

נכתב באדיבות: אילן גבאי http://www.ilan-gabay.co.il


הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה